Vizualuri blog_newsletter (14)

Descoperă Moodle LMS 4.3

O îmbunătățire majoră a experienței de utilizare

Moodle dă startul unui nou capitol în ceea ce privește experiența de utilizare și eficiența. Moodle LMS 4.3 este disponibil și oferă soluții de învățare open-sourced pe măsura așteptărilor și nevoilor actuale ale profesorilor/ trainerilor și cursanților.

De peste 20 de ani, Moodle oferă utilizatorilor instrumente de învățare inovatoare, axate pe rezultate. Ultima lansare continuă efortul permanent de a împuternici utilizatorii, punându-le la dispoziție funcționalități menite să le stimuleze creativitatea, să faciliteze cooperarea și să optimizeze rezultatele învățării.

Moodle – produs care evoluează permanent prin colaborarea și implicarea unei echipe valoroase de dezvoltatori

Moodle LMS 4.3 vine cu o versiune la care echipa de dezvoltatori a lucrat intens timp de 6 luni, pentru a rezolva bug-uri, dar și a adăuga noi funcționalități menite să faciliteze și să eficientize experiența de utilizare.

Așadar, ce aduce nou Moodle LMS 4.3?

Funcții de securitate îmbunătățite

Moodle 4.3 a pus pe primul loc setările de securitate, venind cu autentificare multi-factor, opțiunea „do not track” pentru YouTube și Vimeo, alături de o serie de funcții avansate care să ofere un mediu sigur și securizat, conform cu nevoile de învățare. Acum organizațiile pot simplifica procesul de asigurare a cerințelor de conformitate, sporind totodată siguranța și încrederea utilizatorilor.

Opțiunea de a insera și administra token-uri asigură un mediu de învățare sigur, securizat și conform

Carduri de activitate simplificate și atractive

Atât trainerii, cât și cursanții vor aprecia modul în care au fost regândite cardurile de activități – acum mai compacte și intuitive, asigurând o gestionare facilă a grupurilor, restricțiilor și regulilor de finalizare. Reducând aceste dificultăți de navigare, actualele îmbunătățiri vor economisi timp și efort pentru creatorii cursurilor în ceea ce privește administrarea. Totodată, cursanții vor avea o experiență îmbunătățită de navigare.

Cardurile de activitate updatate sunt simplificate, ceea ce îi ajută pe traineri să gestioneze mai ușor grupurile de cursanți, restricționările și condițiile de finalizare

Navigare și Index curs îmbunătățite

Acum este posibil să restrângeți/ extindeți Indexul pe pagina de curs.

Butoane suplimentare de Previous/ Next au fost adăugate la activitatea de tip Carte. Aceste îmbunătățiri ușurează navigarea în cursuri de mari dimensiuni, astfel încât atât trainerii, cât și cursanții să se poate concentra pe conținut și activități (ceea ce duce la creșterea implicării și a nivelului de reținere a informației).

Setări implicite la nivel de site – timp economisit pentru finalizarea activității

Acum administratorii și trainerii pot defini la nivel de site condiționări specifice pentru finalizarea activității. Această îmbunătățire are ca rezultat reducerea efortului de administrare, o acuratețe sporită și realizarea rapidă a sarcinilor de lucru de către traineri.

Trainerii pot economisi timp alegând din setările pre-definite condițiile de finalizare

Noi instrumente externe integrate prin LTI optimizat

Capacitatea de valorizare a instrumentelor externe a fost sporită prin reconsiderarea instrumentelor LTI la nivel de curs. Funcționalitatea îmbunătățită include capacitatea de a adăuga și administra instrumente externe la nivel de curs.

A fost adăugată o pagină dedicată administrării instrumentelor LTI externe.

Personalizarea îmbunătățită și fluxurile de lucru optimizate oferă un mediu de predare și învățare focusat și ordonat.

Acum trainerii pot edita și gestiona la nivel de curs instrumentele pre-configurate LTI

Bancă de întrebări îmbunătățită

Noile îmbunătățiri le permit trainerilor să aibă opțiuni optimizate de căutare și filtrare, și să își personalizeze modul de vizualizare a băncii de întrebări, reducând efortul de creare și gestionare.

Acum trainerii pot căuta și filtra cu ușurință întrebările în banca de întrebări

Mai multe rapoarte generate direct din Moodle

Administratorii vor fi încântați de flexibilitatea și detalierea oferite de Generatorul de Rapoarte (Report Builder) îmbunătățit: beneficiază acum de rapoarte generate ușor cu detalii cuprinzătoare. Această îmbunătățire vine ca urmare a eforturilor depuse de dezvoltatori pentru a le oferi administratorilor rapoarte direct din Moodle, fără a fi nevoiți să apeleze la instrumente externe. Aceasta aduce cu sine și o mentenanță mai ușoară, și o experiență de utilizare mai bună.

Editor TinyMCE actualizat pentru creare de conținut îmbunătățit

Crearea de conținut este mai intuitivă și mai versatilă datorită editorul TinyMCE actualizat, care îmbină interfața user-friendly cu capabilitățile avansate de gestionare a markup-urilor HTML (inclusiv îmbunătățiri pentru gestionarea codului HTML brut).

Experiență de notare îmbunătățită

Procesul de notare este unul simplicat datorită icoanelor intuitive și cheilor de căutare standardizate în rapoarte. Acest mod de lucru ușurează munca trainerilor și le oferă mai mult timp pentru activitatea de predare sau pregătire a cursurilor.

Partajare simplificată a conținutului prin MoodleNet

Trainerii pot acum partaja conținutul cursului printr-o integrare directă MoodleNet, care optimizează predarea prin împărtășirea și descoperirea facilă a resurselor educaționale de top.

Acum partajarea conțintului pe MoodleNet este la un click distanță

Colaborare sporită prin schimbul de mesaje „în curs”

Moodle este recunoscut pentru susținerea învățării prin colaborare folosind activități de grup precum Forum, Wiki sau clase virtuale live.

O nouă funcționalitate, aflată în testare, de comunicare „în curs” încurajează colaborarea și experiențele de învățare socială. Lansarea noii integrări cu sistemul de Mesagerie Matrix asigură accesul chiar în Moodle la o interfață de mesagerie conformă standardelor actuale. Funcționalități suplimentare vor face ca în viitor, lucrul cu alte sisteme de mesagerie (precum Slack sau Teams), să fie mai ușor.

Aceste noi opțiuni de comunicare „în curs” vor ajuta trainerii și cursanții să rămână conectați, să faciliteze un angajament sporit și să aibă o colaborare mai strânsă!

Inițierea comunicării „în curs” ajută trainerii și cursanții să rămâna conectați.
Sursa articolului o regăsiți aici.

Partener Moodle Certificat

eLearning & Software SRL este unicul partener certificat Moodle din România și Republica Moldova. Ne puteți scrie la contact@elearningsoftware.ro pentru a programa o întâlnire cu specialiștii noștri în dezvoltarea de platforme eLearning.

Serviciile pe care le oferim sunt complete, fiind alături de dvs în toate etapele de proiectare, dezvoltare, implementare, găzduire și mentenanță a sistemului LMS pe care îl veți utiliza. Oferim asistență, precum și instruire certificată ANC pentru dezvoltatori eLearning și administratori platforme eLearning.

Moodle are avantajul de a fi personalizat în acord cu nevoile tale și, pe lângă funcționalitățile proprii, permite integrarea unei multitudini de aplicații care pot ușura semnificativ colaborarea și atinge nevoile specifice activității proprii. Astfel fie că sunteți o corporație, o organizație de dimensiuni mai reduse sau o instituție de învățământ, Moodle este soluția ideală de sistem de management al învățării.